Aylakiz0-6 enfeksiyon mı oldu bebeğiniz ? Yoksa kuvoze mı alindi doğar doğmaz . Benim bebeğim 34 haftalık oldu antibiyotik uygulandı 19 gün sonra çıktı solunum ve beslenme sorunu vardı . Eğer normal enfeksiyon kaptiysa 10 günü falan buluyor . Yeğenim enfeksiyon çıktı kanında 10 gün kuvozde kaldı , 10 güne temizlendi . Dr lar genelde enfeksiyonlu bebekler en fazla 10 gün kalır demislerdi . Geçmiş olsun