ElvinsMom Ah çok üzülüyorum gerçekten. Kızım 4 ay 5 günlük oldu. 3. Ayına girdiğimizde beri sürekli ishal sürekli bağırsak uğultusu var. Huzursuzlanıyor meme de ve emzirdiğimde habire kaka yapıyor. İlk 2 ay çok güzel kilo alıyordu. Şimdi 1 ayda 350 gram almış. Doğum kilosu 3.450 idi 4. Ay kilosu 5.950 kilo alamıyor sürekli kaka yaptığı için. Her yere gittik serum yedi miniğim ama yok bi çare yok bağırsak düzenleyiciler kullandık. Ne yapacağımı bilmiyorum 😔
Zerazehhra ElvinsMom aynı durumdayım canım. Bağırsak tepkili alerjisi var büyük ihtimalle. Ama ciltte tepki olmadığı için ve kakada kan olmadığı için testte çıkmıyor. 40 günlükken başladı şikayetlerimiz. 4.5 aylık hala devam ediyor. İki çözümü var. Biri katı diyete girip alerjik besini saptamak ve hayatından çıkarmak. Bu çok zor bir süreç. Diyet yaparken hem sen hem de bebeğin sağlığı daha da sıkıntıya girebiliyor. Bir alerji diyetisyeni ile İlerlemen gerekir. Diğer çözümü erken ek gıdaya geçmek. Bebeğin bağırsağı el gıda ile toparlıyor bu sayede kilo almaya başlıyor ve tadımlar ile alerji yapan besini daha kolay saptayabiliyorsun. Çok zor bir süreç Allah yardımcımız olsun
Babyfacee ElvinsMom besin alerjisi olabilir mi? Kakasında kan ya da mukus gördünüz mü hiç? Sık hapşırma, geçmeyen pişik, uyku problemleri, egzama, huzursuzluk, kusma böyle belirtiler oldu mu? (Sağlıkçıyım)
Acemianne012 ElvinsMom 10 aylik kızım 2 bucuk aydan beri ayın 20 günü ishal bende alerji diyorum lakin gitmediğim doktor kalmadı özel devlet doktor bırakmadım hic biri bisey demiyor istanbulda ve Ankara da farklı doktorlara gotyrecem insaAllah havaların düzelmesini bekliyorum kizima maflor damla cok iyi geliyordu onu kullanın turuncu olan maflor damla
Mavilimtrak Benim bebeğimde sürekli ishal şuan 1 yaşına girdi inek sütü alerjisi vardı ona bagliyorduk o geçti ama iki günde bir ishal oluyor en son doktorumuz bizden çölyak testi istedi dün onu verdik umarım bir şey çıkmaz genetik bir hastalikmis eşimin ailesinde olduğu için istedi😢
ElvinsMom Mavilimtrak doktorlar kaka da kan görmediği için alerji testi yapmıyor benim kızıma farklı şehire gideceğiz zaten. Çok geçmiş olsun inşallah🥺
cnsymn ElvinsMom bizde 4. Aysayiz bizde de ishal var günde 8 e kadar çıktı şuan inişe girdi. Cuma aşı yapılacak kilo alımına bakılacak. İshal döneminde kilo alımı önemliymiş ishal olduğunda kilo kaybı varsa o zaman sorunmus sağlık ocagindaki ebem öyle söyledi. O yüzden kiloyu pek onemsemeyin önemli olan ishali kesmek. Bende ona odakliyim
Moonlightttt Geçmiş olsun. İlk 2 ay ishal vardı bizde de. Alerji diyeti onlar yapmasa da siz yapın. Tam 2hafta paketli gıda ve süt, yumurta tüketmeyin.(kendinize calcimax alabilirsiniz kalsiyum ihtiyacı için) mümkünse 3 hafta tüketmeyin.degisiklik olacak mı bakın
Moonlightttt ElvinsMom alerjik ürün vücuttan 15 günde atılır. Daha sonra bebisin düzelme payı da var. Evet 20 25 gün deneyin inşallah alerjisi yoktur
ElvinsMom Zerazehhra gerçekten mi 🥺🥺 kim bilir neye var ya bu alerji 🥺 bu 4. Ay çok erken ya ek gıda için. Siz neler yaptınız😞
Zerazehhra ElvinsMom 5. Ayda geçeceğim inşallah. Süt ve süt ürünleri Kuruyemiş tahin kurubaklagil tavuk balık yemiyorum. Ama hala tam olarak düzelmiyor. Artık başka bir şey daha yemesem ne sütüm kalacak ne de çocuğuma bakacak gücüm. O yüzden ek gıdaya geçip ilerleyeceğim.
ElvinsMom Babyfacee mukuslu bildim bileli huzursuz özellikle memede. Bağırsaklar aşırı hareketli emzirdiğimde kaka yapıyır hemen. Yüzünde kuruluk var ama egzama değil bide bacağında var bi yerinde ve çok gazlı 😔 ya bende alerjiden şüphelendim ama nasıl bi yol izleyeceğim inanın bilmiyorum kAç doktora gittim yapılmadı alerji testi
Kerem1234 Babyfacee sık hapşırma bnm oğlumda da var bazen ishal de oluyor ama ishal den sonra normal yaptığı da oluyor. Doktora gittim kaka testi yapıldı fistül ameliyatı olmuştu ondan kaynaklı dediler. Antibiyotik te kullandık bir süre. Yumurta ve süt ürünleri içmiyorum. Sütte sağmam lazım az uyuyor birde ne yapcam bilmiyorum
ElvinsMom Acemianne012 aynı durumdayız sanırım bizde İstanbul’a gideceğiz. Maflor iyi geldi mi ishaline
Acemianne012 ElvinsMom o iyi geliyor du vallaha ama suan buyudu 6 ayliga kadar veriliyor ramazan bitsin hemen gideceğim
Arslangkce ElvinsMom biz iki ay hiç gece uykumuz olmadı hep ağladı emmedi uyumadı . Emdiği de hemen isal şeklinde kaka yaptı kakalar hep gürültülü oldu. Sonra vücudu yanağı kızardı. Kilo alimi azaldı. Karnı gurildiyirdu.dr zaten direk alerji dedi. Önce çocuk Dr u kaka testi yaptı süt intoleransi dedi. Ama ben dr a gitmeden diyet yaoinca şikayet azaldı. Şimdi alerji profesöru ile ilerliyoruz. süt yumurta ve çoklu beisn alerjisi bizimkisi
ElvinsMom Arslangkce testte mi çıktı acaba süt yumurta çoklu besin alerjisi yoksa siz mi buldunuz ? Yani çocuk doktorunun alerji doktoruna yönlendirmesi gerekiyormuş yoksa biz direkt gidemiyormuşuz 😞 belirtilerimiz ishal gürültülü kaka neredeyse her emzirdiğimde yapıyor ve mukuslu. Huzursuzluk bağırsak uğultusu var. Ama egzama kızarıklık yok. Kilo alımı yavaşladı zaten ilk 2 ay 1er kilo aldı sonra yavaşladı en son 350 gram aldı malesef