Damlardd bulantı yaşamadım ama bağırsakların bozulmuştu 10 günde falan alıştım bide midemde doluluk hissi yapıyordu bulantı gibi değilde tiksinme gibi çok kullanamıyorum ara sıra kullanıyorum insulin direncim 2.8, 3 aylık sekerim 6.2 Yani ikiside orta halli aşırı yüksek değiller o yuzden karbonhidrati cok kacirdgim gunler kullanıyorum