Merhaba, güzel anneler kızım 10 gün sonra 10 aylık olcak fakat dediğimizi anlamıyor her gün özel bir şekilde ilgileniyoruz tv telefon sıfır hayatımızda ama dediğimiz hiç bir şeyi anlamıyor alkış bay bay yok anne meme dede baba gibi kelimeler var sizlerde gelişim nasıl bu aylarda