Eloffs en fazla azıcık üşümüş olabilir özellikle çok toz olmuyordur da olursa da supurun ben kızımda net anladim artık bende astım hastasıyım asla toza gelemem kızım da aynı ben gibi ve balgam ciğerine inmisse bu bronşit demek doktora sordum cevap vermedi ben senelerce çektim kiziminda çekmesini hiç istemiyorum bronşit astım çok zor ama malesef gözlemlerime göre kızım da hassaslık konusunda ve hasta olduğunda aynı ben gibi oluyor