7 aylık oğlum doğduğundan beri gece uykuları hep geç olurdu ama gece emmeye kalkması dışında kalmazdı pek. 3 gündür gece ağlayarak uyanıyor kucağıma aldığımda uyumaya devam ediyor beşiğe koyduğumda tekrar ağlıyor. Uyku yok 3 gündür sabah keyfi yerinde uyanıyor. Neden olabilir acaba hasta desen değil gaz desen değil