saresmami benim kızım 5.5 aylıkken ek gıdaya başladı. Sürekli mama sandalyesinde. Onun dışında çamaşır sepetinin içine battaniye koyup sağına soluna yastık koyup oturtuyordum.Kitap okurken filanda bacaklarımın arasına oturtuyordum, bana yastalanıyordu.
7 aylık şimdi 3-4 dk devrilmeden oturabiliyor. İyice çözecek inşallah ☺️