Selimustafa Kızlar bu bölümü açık ogretimden okuyan var mı iş imkanı var mı ? Mezun olup çalışan? Bu bölümü okudum çok zordu gerçekten şuan çalışmıyorum ama çalışmayı düşünüyorum
Selin1234 Selimustafa benim kardeşim bitirdi kpss ye girdi lobran veteriner bitirdi atandı şuan 3 yıllık memur
Selimustafa Selin1234 tamam canim teşekkür ederim. Puan yüksek istiyorlar diye biliyorum masallah iyi atanmış