BEYZANUR53 ben diyetisyen ile ilerliyorum şuan arınma çorbası dşye birşey var. Kabak, yeşil mercimek, soğan, sarımsak şeklinde ama tabi yanında tavuk falan da yazmış. Birkaç çay tarifi var aslında verdiği ödem atacak şeyler ama herkesin kullanması ne kadar doğru olur bilemediğim için söylemesem daha iyi sanırım 😁