Yusaydef ay daha neler ayol şikayetçi olsun bundan. Ben İstanbul’dan Adana’ya sonra Adana’dan İstanbul’a uçuş yaptım 2 aylıkken sadece bebeğe baktılar arabasinda uyuyordu. Kontrolden geçerken felan yardımcı olup arabasını katliyorlar bebeği izin verirsem.kucaklayip kalabalıktan çıkartıyorlar. Zaten istesek de 15yasindan önce fotoğraf konulmuyor.kimlihe. sadece pasaporta konuluyor