3 aydir well care kullanıyorum. Dün eşim bulamayinca eczaneden orzax ocean almış. Dünden beri veriyorum 2 gündür gündüz uykusunda ağlıyor karnını çekiyor biraz. Zor sakinlestiriyorum. Dün gece de yaptı masaj felan yaparak uyuttum. D vitamini yüzünden olabilir mi aceba? 🤔