Merhaba güzel anneler😇. Öğretmen olup doğum izni bittikten sonra rapor alan var mı aranızda? 7 günden sonrası için maaşta kesinti oluyormuş. Nasıl bir kesinti acaba bu? Malum bu süreçte herşeyi kıt kanaat yaşıyoruz. Büyük bir kesintiyse rapor almayıp göreve başlayacağımda.