BerffBade Arkadaşlar merhaba sezeryan sonrası maalesef göbeğim kaldı bir süre korse kullandım ama emzirirken çok zorladı tayt giymeye karar verdim ben de denediğiniz memnun kaldığınız tayt önerileri alabilir miyim
Tatlisim29 Canım trendyldn pull&pair mağazındsn almıstım siyah şardonlu yazan tayt çok güzel toparlıyor fiyatıda gayet makuldu tavsiye ederim