13 aylık oğlum var ve herşeye ağlıyor bazen yalan bazen gerçek,sabah ağlayarak güne başlıyoruz ki bunun gecesinde var 10 defa ağlıyor uykusunda hiç rahat yatmaz bir sağa bir sola döne döne çocuk uykusunda ağlama sesi çıkarıyor uyanıyor yine ağlıyor millete bakıyorum çocuğu uyanır sessiz sessiz durur,oyun saati yaparlar. Altını alırım ağlar,yemek yediririm ağlar,kendi kendine oyun oynar bazen sevinirim derim oh çok şükür o an kendince bir şey alamıyor yapamıyorsa ağlar,tuvalete giderim ağlar. Uyku saatimiz gelir ağlar,zor uyur kendi yatağımda uyutuyorum emzirdikten sonra yanımda kendi uyur ama asla rahat durmaz yatana kadar imanımı gevretir kollarımda derman bırakmıyo onu tutmaya çalışmaktan. Neyse uyur biraz bari kafam dinlensin derim bu sefer gece sürekli ağlamaları başlıyor 3 den sonra sabah 8-9 a kadar 10 defa ağlayarak kalkıyo, diyorum bari bizim yanımızda uyusun kendi beşiğine geri koyunca uyanıyor yanımıza alıyorum onda bile insan deliksiz uyur bizim ki bizi perişan ediyor. Lütfen çocuk bu ağlar eder yorum yapan olursa aynı durumu yaşayın ondan sonra görürüm. Çocuk bu elbet ağlayacak fakat bizim ki çok farklı bi boyutta yani bizim gibi olan var mı samıyorum ama varsa nasıl başa çıktınız bununla Allah rızası için söyleyin😑😑😑😑