Ayazinannesiseyda siz yiyin isterseniz ama önerilen taze alip yedirmek. Ben de genelde öyle yerim. Sadece somonu dondurulmuş yiyorum. Ben henüz ek gida dönemine geçmedim. Ama başladığımda taze vermeyi düşünüyorum. Verilmez diye bir sey de yok tabi imkanınız yoksa dondurulmus şekilde de verebilirsiniz. Bence süreyi olabildiğince kisa tutun. 1 ay degil de 2 hafta saklayabilirsiniz.