Merhabalar kızlar, bebeğim 10 aylık bende özel bir kurumda öğretmenim. 1 ay sonra işe başlıyorum. Kendi evimde kayınvalidem bakacak. İçim pek rahat değil zaten ayrılıkta üzüyor beni ama hayat şartları işte mecburuz. Siz neler yapıyorsunuz çocuğunuza eşinize evinize nasıl vakit ayırıyorsunuz? Ben neler yapmalıyım? Gözüm arkada kalıyor bir şeyler söyleyin