omurasya_190318 canım bunu yaşamayan yok doğru emzirsen de oluyor maalesef o acı.Ama git gide azalıyor,ilk bebeğimde asla dayanamadım ve başka sebeplerden de sütüm kesilince bırakmıştım emzirmeyi ama ikinci bebeğimi doğuralı 12 gün oldu ve aynı acıları yine yaşasam da dayandım,üstelik meme ucu bakımına doğuma 1 ay kala başladığım halde yine yara oldu uçları,sıktım bu kez dişimi belli bi süre sonra uyuşmaya başladı ve acı hissetmedim,alıştım ve yaralar da kendiliğinden geçmeye başladı,çünkü bebeğin ağzına da alışıyor bir müddet sonra uçlar,şimdi rahat emziriyorum.Sen de az daha dayan,elbet alışcaksın.Ben bu süreçte ara ara ve doğumdan önce fucidin krem kullandım,hafifletiyordu.