yusufmertmom Kızlar burda bazı postlarda görmüştüm meme reddi için sonra alın aczaneden falan diye. O aldığımız sondayı neye takacağız ? 4,5 aylık oğlum 1 ay önce emzirme danışmanı no:6 sonra al demişti. Büyük şırınca nerede satılıyor ki eczanede oluyor mu
yusufmertmom yusufmertmom meme reddi oluştu dün o yüzden internetten eds gelmesini beklemeden acil çözüm bulmam lazım
deniz-95 yusufmertmom şırıngaya gerek yok ki. Bir ucunu biberonun içine sokun bir ucunu göğsünüze üstten takın çocuğun ağzına çektikçe geliyor zaten.
yusufmertmom MahmureY hadi yA bide ona bakıyım canım zaman kaybetmemek için eczanede alayım dedim ama yok
OmerNevra yusufmertmom medikalcilerde bulabilirsiniz ama Buda kendi basınıza biraz riskli olabilir bu sefer çocuk o sekilse yoğun beslenmeye alışabilir hep o şekilde takviye ister imkan varsa profesyonel destek almanızı öneririm devlet hastanelerinde ücretsiz destek veriyorlar ayrıca 4 aylık olduğu icin sondayı farkedip emmeside mümkün biz 3 aylıkken denemiştik ve almamıştı bebeğim 🤦🏻♀️ O yüzden öncelik süt artısı olmalı emmedigi zamanlarda sağım yapmak lazım meşakkatli bir süreç ama sonuca değer kolaylıklar diliyorum
yusufmertmom OmerNevra emzirme danışmanı ile görüştüm aslında ama 4,5 aylık olduğu için pek olumlu konuşmadı 😔
yusufmertmom Ceren_301121 dün birden emmek istemedi. 5 saat emmedi mama yedi , bi ara emdi sonra tekrar emmedi. Biberonla mamaya alıştı galiba. Biberon meme çekip verdim dönüşümlü emdi tekrar memeyi canım