Balbeby brn doğdugumdan beri cay kasıgıyla veriyorum amam yedikten sonra 6 . Aylık olmak ğzere 5 aylıkken mecburiyetten erkenden ek gıdaya başladım ve veriyorum diper çocuğumada hemen verdim çevremde hemsire ve ebe olan tanıdıklsrımda ver sudan bişey olmaz dedi aile hekiminede sormustum su ver ondan bişi olmaz demişti ve mama yiyen bebek su içer diye biliyorum fiğer oğlum hazır mama yemediği halde vermiştim bi kere verdiysen zaten o suyua alısır vccut o suyu ister o yüzden bırakma