Kızım 5 ay 4 günlük. Dün doktor kontrolünde doktorumuz hareketlerinin gevşek olduğundan şüphelenip bir kaç test vermemizi istedi. B12, kreatin kinaz, demir vs. B12 biraz düşük çıktı nutrigen sprey yazdı. Kreatin kinaz seviyesi referans aralığında çıktığı için sevindiğini söyledi. Kas hastalarında daha yüksek oluyormuş sanırım. 1 ay daha süre verip 6. ayda da aynı şekilde görürsem nörolojiye bir baktırırız dedi.
Bebeğimin hareketlerine gelecek olursak 15 gün önce yatağında kendi başına dönmüş olarak bulduk. 2 gün önce de sağ tarafındaki nesneye uzanmak için döndü onun dışında dönme yok hatta dönme çabası da yok. Yüzüstü durmayı hiç sevmedi yüzüstü durunca başını dik tutabiliyor fakat belli bir süre sonra sıkılıp ağlamaya başlıyor. Ayaklarının üstüne de bazen basıp bazen basmıyor. Daha önce bastırmadığımız için bir kaç kere denediğimizde daha sert basıyor ama genel olarak kucakta durduğunda bacaklarını dimdik tutan bebeklerden değil. Baş kontrolü hep vardı ama önceden kucağımdayken başı sanki hafif yalpalanıyordu o yalpalanma azalmaya başladı başını daha iyi tutabiliyor. Ana kucağında yatarken belini başını kaldırabiliyor. Destek koyunca oturuyor fakat eğer önüne destek koymazsam otururken önüne katlanıyor sanki kendini hiç durduramıyor.
Doktor da hareketlerini incelediğinde net bir şey diyemiyorum kendini bazen çok salıyor bazen kontrolü çok iyi zaman gösterecek dedi. Beni ne bekliyor bilmiyorum biraz uzun ve karmaşık oldu ama bütün hareketlerini yazdım. Allah rızası için bir şey söyleyin dünden beri ağlıyorum ne uyku uyudum ne yemek yedim. Kendime gelemiyorum yardım edin.