Arkadaşlar merhaba yeğenim yeni doğdu 10 günlük şuna. Bir haftadır kandaki enfeksiyondan dolayı hastanede yatıyor. Şimdi de kalbinde delik olduğunu söylediler. İzmir’de hem kalbine bakacak hem kandaki enfeksiyonuna bakacak çok iyi bir özel hastane arıyorum çocuk doktoru da olur. Lütfen tavsiyelerinizi bekliyorum. Dualarınızı esirgemeyin.😥