tostosata Kızlar doğduğundan beri 2 saatte 1 beslemeye alıştı ondandi mıdır hala 2 saatte 1 yiyor ne zaman öğün arası açılır acaba
Zlm tostosata verdiğiniz miktarı arttırın yada yavaş yavaş açın arayı 10 15 dakikalık dilimler halinde
Mirena tostosata ben de bekleyim burda iflahım kurudu oyalayacağım diye ama me mümkün ortalığı yıkıyor dün sağlık ocağına gidip gelene kadar mahvetti beni böyle bi çığlık yok halbuki evden çıkarken de doyurdum karnını yolun ortasında durdum içirdim sütünü öyle devam ettik
Nefeess tostosata 4 aylık bebeğim öğün arası saat pek değişmedi meme yada mama farketmiyor 2-2.5 saat arası besliyorum
BelaCivciv tostosata Doyduğundan eminseniz 4 saat durabilir. Bence yavaştan önce 3 saat sonra 4 olarak aralarını açın daha rahat edersiz. 81 günlük kızım gündüz 3 saatte bir, gece uykusuna geçince 4 saatte bir besliyorum
Nursena0606 Nefeess bence çok sık besliyorsunuz. Bu düzeni yavaş yavaş değiştirin ki ek gıda döneminde sorun yaşamayın.
494949 BelaCivciv böyle yapınca kilo alımı düşmüyor mü benim oğlum 4 ay şık 2 saatte bir emzirmem lazım diye taktım kafama yoksa açlıktan kilo kaybı oluyor gibime geliyor
BuseBlt tostosata bizim 3 ay 9 günlük 3 buçuk 4 saatte bir veriyorum uyuyorsa bazen 4 saati de geçiyor ama mama veriyorum ben. İlk doğduğunda 1 buçuk 2 saatte bir veriyordum sonra süreyi yavaş yavaş uzattım tabi mama miktarı da arttı
Cvmk33 tostosata benim bebegimde aynı. 2 ay 27 günlük cok zor içiriyorum 60 cc zorla. Gece de artık4saati geciyor uyanması😢🙁ne yapacagımı şaşırdım
BuseBlt tostosata yanlış hatırlamıyorsam ikinci ayın başlarında bizimki de 90 içiyordu 1-2 hafta sonra 120ye çıkardım ama dediğim gibi 3 saatte bir içiyordu. Şimdi 3 aylık gündüzleri 150 geceleri 120 içiyor
494949 Nursena0606 ben emziriyorum 4 aylık oğlum var 2 saatte bir emzirmem lazım diye kodladım kendimi ek gıdayla nasıl bi alakası oluyor mesela
tostosata Zlm hayır canım 2. Ayın ortalarında 100içen 80 70 içmeye başladı diliyle itiyor. Derin uykuda olursa 2. 5 dayanıyor
tostosata Nursena0606 Ay atak haftasına girdik. Şimdi hiç içmiyor desem yeridir. Nasıl araları uzatcam ki gece 1 saat 50 dk olunca başlıyor ağlamaya
Zlm tostosata valla bu bebeklerde bı garip 😊 biberonun emziği buyutseniz be im kızda 90 iciyomus normalde 3 aylık falanken ama emdikten az geliyo diye yorulup 60 ta birakiyodu değiştirdim daha çok içmeye başladı aç birakiyomusum çocuğu