Kzlar 4 aylık kızım.öksuruyor ve burnu akiyor fizyolojik uyguluyor gunde 4 5 defa.dun burun akintisi cok oldu ve oksuruyor gozleri sulu herlde cok kotu hasta oldu 😒havalar soguk evden bile ckmadm hasta olmasın diye dikkat ettim ama yine oldu.sadece anne sütü icior.evde dogal yo tem ne yapabilirm.bugun doktra goturecegim