Yigithamzamom 15 aylık ve bu sefer çok kötü ishal olmus arkadaşlar günde 10 kere falan kaka yapıyor başka birşeyi yok ama ne yapmam lazım lütfen yardım edin ne yese beş dakika içinde geri çıkartıyor kaka olarak😕
YagmurunAnnesi Yigithamzamom muz yedirebilirsin canım ya da haşlanmış patates ayaklarını da sıcak tut üşütmüştür belki
Hbbknk Yigithamzamom doktora götürün probiyotik verir hemen toparlıyor kızımda ishaldı hemen etki ediyor
Yigithamzamom Asyakus123 evet gittim canım enfeksiyon kapmış dedi elleri hep ağzında olduğu için el temizliğine daha çok dikkat etmem gerektiğini söyledi bı de antibiyotik verdi 😕
Bursa97 Yigithamzamom reflor diye bir probiyotik var yoğurda falan katılıyor o çok iyi ishal için isterseniz bir deneyin