Sahrabalam 1 su bardağı irmik, yarım su bardağı un. 2 yemek kaşığı tereyağı ve yarım çay bardağı sıvıyağ ile kavuruyorsunuz. Biz ailecek rengini koyu seviyoruz baya bi o yüzden ben biraz fazla kavuruyorum. Bir su bardağı süt, bir su bardağı su, bir su bardağı şeker, ve vanilya. Kavurduktan sonra şerbeti yavaş yavaş dökün karıştırın sürekli şerbetini çekicektir hemen. Bi 5 dk dinlenmeye bırakın. İçine ben ceviz fındıkta atıyorum isteğe göre tabi. Sonra içine dondurma koyup servis yapıyorum. Harika oluyor bu tarif🤌🏻