busra2332 Kızlar 2,5 aylık olduk, hala regl olmadım, sizler ne zaman oldunuz? Kimileri 40 bitince hemen oluyormuş kimileri de birkaç ay sonra. Öyle duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum tabi
birtutamsac busra2332 benim geneli sancılı geçiyo doğumdan öncede böyleydi doğumdan sonra da ağrılı oldu ilk günler
Smehtap busra2332 4 aylıktı oldum. Kızım 4.5 aylık ☺️ ufak karın ağrısı yaşadım çok öyle bı sey olmadı sancı falan.
Eflin-Eda busra2332 3bucuk ayligiz yeni oldum sanki güzeldi olmamak yahu😂bel agrim ve hafif karın ağrısı oldu
Findikzadem busra2332 4 aylıkken oldum çok düzensiz ve adet kanaması gibi olmuyor çoğu zaman ama normal dedi doktorum
Damlasu23 busra2332 ben daha olmadim ama spiral taktirde ondan sonra kanamam baya oldu kızım 3 aylık benim de dert etmeyin bence bu kadar illaki olursunuz herkes bir değil kimi 6 7 ayda oluyo stres yapmayın