Aisemzumram Bebeğim daha 1 haftalık hastalanacak gibiyim bogazlarım agrıyor bebişe gecmemesi için ne yapabilirim? Gecer mi sizce ?
elmaliturta Aisemzumram grip gibiyseniz maske alın bebeği emzirirken yanında dururken takin ve sık sık değiştirin.. emzirmek bu dönem de daha iyi çünkü bebek sizden antikor alur bağışıklığı güçlenir.. hastalık içinde ıhlamur falan içmeye çalışın inşallah bisey olmadan geçer
Deletedmom_15 Aisemzumram lohusalıkta insan kolayca hastalanabiliyor ve o zaman bebeğe bakmak iki kat zorlaşıyor. Size tavsiyem bir müddet vitamin almaya devam edin. Decavit de olur ki sağlık ocakları bir kaç ay daha verecektir isterseniz ya da ocean emziren anneler için kullanilirsiniz
Aisemzumram Deletedmom_15 decavitim hamilelikten kalma var kullanmaya devam etsem o zsmsn sorun olmaz dimi suan sadece demir hapı kullanıyorum
Deletedmom_15 Aisemzumram kullan canım ben 7-8 ay vitamine devam ettim. Yaz geldi diye ara verdim kış aylarında tekrar başlıcam Allah izin verirse. Aksi halde çok sık hastalanıyorum ve bir evde anne hasta ise tüm sistem çöküyor maalesef
BusraElifOzhan Aisemzumram Parol için benim kızımda da öyle olmuştum parol içtim maske taktım bol bol evi havalandırdım. Boğazımı yumuşatsın diye papatya çayı vs içtim.
kuzeyto Aisemzumram yenidogan da bogaz agrisi olmaz demisti doktorumuz ama grip bulasiyor canim, burun tikanikligi vs. Iki aylikken bulastirmistim ben ogluma. Emzirirken maske falan taktim ama ise yaramadi, sagip verseydim keske o donem