Bebeğim 2 ay 25 günlük. Çoğunlukla yüz üstü yatırıyorum. Sırt üstü yatrdigimda uykuya dalamiyor kendini uyalndiriyor. 2-4 aylık bebeklerde ani ölüm riski yüksekmiş. Sırt üstü yatırın diyorlar ama az önce kalktı sırt üstü yatırdım yatmadı mecburen yine yüz üstü çevirdim. Basında öylece duruyorum. Evham yaptım sanırım. Başını döndürebiliyor sağa sola bu arada. Yüz üstü yatirmak çok mu tehlikeli ya. Nasıl sirt üstü yardigimda uyalnmasini engelleyebilirim.