Buse67 Ne demek bu süreçte olumsuzluklara değil olumlu şeylere odaklanırsan hayat da sana olumlu yüzünü gösterir. Benim etrafım da çok negatif insan var hala daha bir sürü negatif cümleyle karşılaşıyorum. Sütüm azaldı çocuğum doymuyor diye paniklediğim süreçte kaynanamın başıma dikilip bebeğimin emmesini izleyip bu çocuk emmiyor memeyi sevmiyor dediğini bilirim. Annemin çocuk ağlıyor sütün yetmiyor dediğini bilirim. Hala daha insanlar konuşuyor ama moralim bozulmaz çünkü ben çocuğuma mutlu olduğum sürece yeterim. Stres yapmadığım sürece sütüm azalmaz. He azalsa da sorun değil bazen regl zamanı ( adet görmesen bile döngünün oldupu zamanda) sütün azalırmış. O zaman su miktarımı arttırır duşa girerim bestlak damla ve süt arttıran çayımı içerim. Sütü en iyi arttıran şeylerden birisi de kısırdır yapr yerim ve en en önemli şey uyku. Bebeğin uyuduğu her an uyumanı tavsiye ederim