Buderu Uyku düzeniniz nasıl?benimki yenidoğan benekten farksız özellikle gece uykusunda 30 dakkada bir uyanıyor. Dün gece 12 de yatırdım sabah 5 bucuğa kadar tam 15 kez uyandı saydım. Hergün bu şekilde ilerliyor sebebi ne olabilir bebeği bu şekilde sık uyanan varmı ?
Smyra58 Buderu yanlız değilsin canım 9 aya girecek 40 li bebek gibi ne gazimiz bitti ne tuzumuz 😓😓😓doğdu doğalı bı kez olsun gece yatıp sabah kalktığını bilmem
tugbahy6 Buderu yenidoğan bebek sürekli uyumaz mı ya 🤣 10 ay gibi düzelir kızım öyleydi şuan 10 aylık yavaş yavaş düzeliyor gibi
Bisracinarkartal Buderu 4 aylığız Sabah 7 de bı kalkar güler az emer tekrr uyur.:) Sonra 9.da yine bir kalkar emer + mama veririm 12ye.kdr uyur 12 de kalkar 3 de yatar 6 da uyanır 9 a kdr oyalarım ve gece uykusuna geçiş yaparız o şekilde de en geç 10 da uyumuş olur tabi verdiğin saatlerde 1.2 saat oynuyor bazı günler
Buderu MissMisfit_ doğumdan beri gece uykusu yok zaten ama özellikle 4. Aydan beri gece uykusuz hep bu şekilde
Buderu Smyra58 bende aynı şekilde uuanıyor ağlıyor mızmılanıtor kucağıma alıyorum tekrar dalıyor ama yatağına bıraktığım an yine uyanıyor. 8 aydır hep 40 lı bebek gibi
Smyra58 Buderu valla bizde öyleyiz inan kendi kendimi avutuyodum geçecek gazdandir diye sonra dedim distendir ama geçmiyo bacım besige al koy yapa yapa belim tutmaz oldu sabahları iki büklüm kalkıyorum yataktan
Buderu tugbahy6 valla bilmiyorum benimki yenidoğdunda da uyumazdı heralde o yüzden 😀 yani çok farklı bir çocuk bence dünyada bri ilk 😀4-5 tane çocugu olan görümcelerim var sürekli iç içeyiz her gittiğimde bana sabır diliyorlar düşünün
lunamilaa Buderu 8 aylık olucaz sabah 7 de emer 9a doğru uyanır kahvaltı yapar 12 gibi uyur 1:30 2 ye doğru kalkar. oynar oynar öğle yemeğini yer tekrar oynar sonra 4 gibi 45 dk 1 saat uyur sonra kalkar yemek yer eğer çok fazla yediyse biraz oynarız sindirmesini bekleriz işte o sırada duş vs en geç 8:30 uyumuş olur. Gecede 12 de 4 de bide sabah 7 de emer. Böylelikle uyumuş olurum. Birde beşikte yatıyordu kaldırdım beşiği montessori yatak aldım 100*200 ikimiz sığıyoruz. Emmek istediğinde ben yanına uzanıyorum emziriyorum en azından uykusu bölünmüyor yataktan çıkarak.
Rabia42_42 Buderu biz 4 aylıktan beri öyleyiz. Bir de çalışıyorum sürekli al koy yapmaktan bi hal oldum yanıma aldım artık azalmaya başladı uykuları. Diş, ayrılık kaygısı, büyüme dönemleri hepsi etkili. Küçük bedenlere ağır geliyor
Derinsu34 Buderu 8 ay 7 günlüğüz gece 12 de uyur sabah 9-10 a kadar. Arada sadece birkez uyanır 5-6 gibi karnını doyurup tekrar uyuturum. 3 saat sonra ilk gündüz uykusunu uyur. Geceye kadar 2 ya da en fazla 3 gündüz uykusu uyur. Açıkçası genelde böyle devam ediyor. Üst dişleri patladığı için gündüz uykuları kısa sürüyor ama buna da şükür 😊😊