Kızım 6 aylıkken emmeyi bıraktı her türlü mama denedim almadı son çarem bebe bisküvisi ve devam sütünü karıştırmak oldu onu gayet güzel içiyor 1 buçuk aydır ek gıdayıda vermeye başladım sizce çocuğuma zararı varmıdır devam sütünün ilk bebeğim tek doysun dedim ve verdim şimdi zararı varsa nasıl biraktiririm bilmiyorum