Sehhy Bebeğim 50 günlük yüzünü battaniye ile kapamış ağlayarak uyandı. Kaç dakika öyle kaldı bilmiyorum 1 bucuk saat önce yatırmıştım. Allaha şükür ağladı. Ama çok kötü ağlıyordu. Birşey olmuş mudur ? Kalbine vs zarar verir mi nefessiz kaldiysa eğer ?
Dilek28 Sehhy merhaba korkmayın zarar gelmez korktuğu için yüzünde belki baskı hissettiği için ağlamış olabilir bundan sonraki süreçte daha dikkatli olmanızı tavsiye ederim:)
Bisracinarkartal Sehhy birşey olmaz cnm en korktuğum şeylerden biri gece uyanıp uyanıp bakarım dikatli olun😊
birmelekannesiiio Sehhy bişey olmaz canım korkma yüzü kapalı olduğu için ağlamıştır, birde uyku tulumu kullanabilirsin en azından kafan rahat olur üstüne ince birşey örtersin yüzüne getirse bile bişey olmaz
secoz Sehhy canım bişey olmamıştır ama battaniye değil de evin sıcaksa müslin örtülerden kullanabilirsin ☺️ Ben öyle yapıyorum bi kat müslin örtüyorum elllerinin ulaşamayacağı şekilde de battaniye örtüyorum sıkıştırıyorum iyice battaniyeyi kenarlara çekse de hareket ettiremiyo🙂
Bebegimm1 Sehhy uyku tulumu kullanin ustunu bir sey ortmeye gerek kalmaz oda sicakliginiza gore alin mutlaka alana kadarda battaniyenin her iki yanina yastik sıkıştirin yada besiginin kenarlarina sıkıştirin kollari açık kalsin omzuna kadar ortmeyin ustunu 🌸
Sebusebu Sehhy benim kızımda ne yapr ne eder yüzünü örterdi geceleri çığlığına fırlardım. Mutlaka uyku tulumu al. Battaniye vs kullanma . Hem güvenli hem için rahat eder
Bikedibikizannesi Sehhy uyku tulumu kullanmanı öneririm canım kızım 10 aylık olcak doğduğundan beri kullanıyorum. Hem yüzünü kapatamaz hem üstü açılma derdi yok sıcacık uyur 🌸