-nuurr9206 benim kızım hep zayıf bezler o yüzden beline hiç sıkmadan oluyor hatta kocaman geliyor diye numara büyütmüyordum ama aslında kendi büyüdüğü için sızdırma başladı.artık geceleri bez değişiyordum korkumdan sabaha ıslak uyanacak diye. yani kilosu beze normal olsa da, kendi büyüdükçe daha çok yedikleri için daha çok işiyorlar sanırım . Molfix kullanıyordum, geceleri için prima aldım. onda Bİle yaşadım bi kaç kere. hiç beğenmedim. ayrıca pişik yaptı bence kızımda. Sonra büyük numaraya geçince farkettim bezin küçük geldiğini. Zaten mesela 5 numara 11-18 kilo diye geçiyor. Yani direk 4 numaranı n bitişinden başlamıyor. Benim kızım 9 kilo Bİle yoktur 4 anca yetiyor.