Kızım 5 ay 25 günlük. Nerdeyse 20 gündür kabızlık sorunu yaşıyoruz.12 gün yapmadı hastaneye gittik film çekildi bağırsaklaeında hiç bir sorun yok ve lavman yapıldı ve o gün kakasını 2 defa yaptı. Sonrasında 7 gün yine yapmadı tekrar gittik lavman yapıldı o gün kakasını yaptı. Doktorumuz kan ilacını bıraktırdı sabah akşam bi çay kaşığı sızma zeytinyağ vermemi söyledi ve probiyotik basladık. Ama bugün 9.gün yine yapmadı ve yarın tekrar doktorumuza gidicez 😔 kızlar bu durumu yaşayan var mı