Bisracinarkartal anne sutu alamadigi için 2 yasina kadar içse guzel olur ben bu sekilde dusunup veriyorum hem ek gidayi fazla veremezsiniz cnku kabiz yapar ikinmaktan makat catlagi bile olur ek gidayi tadimlik ilerleyerek sindirerek yicek yetiskin gibi yiyemez rahatsiz eder o yuzden bir sure mama agirlikli gitmek gerekli 😁 bende bilmedigimden sizin gibi dusunurdum eşime 6.ayda birakcak mamayi derdim 🤣 oyle degilmiş ana oğun mama olucak yaşına kadar 🤣 doktorunuz belki liste verir ona gore yavas yavas ilerlersiniz 🥰