Sjsjjssj Kızlar dedim ya bu ay adet olmadım diye eczaneden test aldım yaptımm bişe cıkmadı yarın sağlık ocağına gidecem de kan testinle öğrencem daha önce hiç kandan bıktırmadım ne dicemm gidince gebelik testi için kan vercem mi dicem😔🤔
Birkullanici Sjsjjssj günüm geçti idrar negatif çıktı birde kanda bakabilirmiyiz hocam de o testi yapar
ozlem_4734 Sjsjjssj bende bu ay adet olmadım sizin gibi gebelik şüphesi vardı test yaptım çıkmadı düzensizlik olabiliyor Muş 1 sene boyunca vücut kendini toparlayana kadar bide emzirdigimiz için düzensiz olabilir mis
Woman35 Sjsjjssj vallahi bende test yaptım bişey yoktu çöpe attım ertesi gün bakıyım dedim silik çizgi vardı kurumadır dedim ama içimde şüphe vardı tekrar yaptım bu sefer daha net çıktı 😅