Dilanzh ben çay bardaklarının en küçüğüyle bakmıştım çıtçıt ediyordu çok mutlu olmustum ☺️ Diş çıkarma belirtileri her bebekte farklı oluyor benimkisi 8.ayında çıkardı diş o zamana kdar hiç çıkarmadı damakları bile yarılmadı ama yarılacağı zaman bi ateş huzursuzluk ağlama krizleri yaptı iki gün . Sonraki gelen dişlerin hepsi Allah’a şükür sessiz sedasız geliverdi şuan 11 aylığız 5 tane dişimiz var belki ben anlamadan 6 olmustur bile ☺️ Allahım tüm bebeklerimize sağlık sıhhat versin inşallah tabi bu dönemde en büyük destekçim calgel isminde diş jeli oldu 👍