Merhaba kızlar insulin direncim çıktı kilo veremiyorum bugün doktor bu ilacı yazdı aşırı bulantı ve ishal uyku vs yapıyomuş bu yüzden ilk 1 hafta yarım iç dedi ama ben baya tedirginim bulantıya pek dayanamıyorum içen varmı bulantı olduysa ne kadar sürede geçti veya ilk hafta yarım kullanımda bulantı oldumu iyi geldimi bu ilaç kullanan varsa yazarsa sevinirim lütfen