Bende doğduğundan beri park yatakta yatırıyorum ve uyanıkken yatağına koyuyorum odadan çıkıyorum bazen hiç kıpırdamadan uykuya dalıyor ama genelde yatağında döne döne uykuya geçer. Artık park yatağın görüntüsünden sıkıldım çok güzel yataklar var ama ne zaman nasıl geçerim bilmiyorum 🤷♀️ uyku eğitimi veren anneler yazarsa sevinirim bana da