Kızlar 9ay 20 günlük bebeğim var ¾ gündür ateşi var ama bu şuan ki olanlardan kaynaklı değil bi kaç aydır geceleri ağlayarak uyanıyor asla sakinleşmiyor asla sadece bağırıyor avazı çıktığı kadar şimdide ateşi vs yok ama uykuya dalamıyor 2 dk da bir bağırıyor sadece gözleri kapalı şekilde uykuya da dalamıyor Allah aşkına ne bu kızlar ya