Kızlar sağolsun arkadaşım hastayım diye yaprak sarma sardı ama tuz dan yenmeyecek derecede neyse öyle böyle açtım diye yedim bir tencere duruyor çöpe de atmaya kıyamadım koydum dolaba ama yarında onu öyle yersem hem sarmadan tiksincem hem vücuduma zarar çözüm aradım patates koyup pişirilmesi diyor sizin başka önerileriniz var mı? Birde patatesli nasıl pişircem başka tencereye mi geçireyim