Ayseksii aynı sorun bende de var ama ben sezeryan doğum yaptım. Önce kadın doğuma sonra da ürolojiye gittim bi sorun yok. Aşırı kilo alımından ya da strese bağlı zor doğumlardan ıkınmadan olabilir dedi. Rahim egzersizi verdi şimdi biraz daha iyiyim. Nasıl anlatılır bilmiyorum ama devamlı otururken felan içine çekeceksin rahmini.