Sabah gebelik testi yaptım ve sonuç negatif çıktı bugün adetimin ilk günüydü normalde dün geceden başlardı hafiften benim adetim tıkır tıkır işlerdi yani saati saatine neredeyse ben de bi test yapayım dedim işte neyse bugün çok az kan geldi baya az akıntıyla beraber pedde hiç yok bile bu adet sayılır mı hamileyim desem değilim ama neden böyle ki bilgisi olan var mı