Birde sakın eczaneden almayın her eczane farkılı fiyat koyuyo kim 170 kim 200 ben e bebekten aldım en son 155 eski fiyattt bazen trenyoldan marketten alıyorum ordada eski fiyattan eczaneer kazık ya. , Stok yapıyolar 2 gün sonra 40 50 tl fark atıyolar pisler