Bizim de gaz çok yoktu ama 3 gündür anamızı ağlattı. Gaz değil bence de doktor bugün besin alerjisi var büyük ihtimalle dedi. Bence atak da olabilir. Ağlıyor uyumuyor emmiyor. valla bende şaşırdım napcagimi müzik açtım dua açtım ninni söyledim en sonunda karşısına geçip oynadık 🤣 oynatmaya az kaldı 🙈