Kızlar oğlum 21 aylık üç gündür ateşi asla düşmüyor çünkü ilaç veremiyoruz kusuyor kendini yerlere atıyor o yüzden iyileşmiyor bizde tutup verdik özellikle dün gece çok ateşi yükseldi fitil şurup hep ağladı bizde mahvolduk
şimdi bariyerli etti daha iyi şükür ama çocuk korkmuş mu yoksa sendrom mu anlamadım tüm gün ağladı ama tüm gün bişey istiyor mesela dil macunu atıyorum çzgi film olana kadar kendini paraladı boğazı açıyor artık çığlık atmaktan
şimdi 9 dan beri uyanıyor sıçrıyor uyanıp diş macunu istiyor mesela versek te çığlık çığlığa ağlıyor
lanet gibi bezini değişeyim dedim ilaç vericem sandı heralde yurtta ortalığı daha çok hasta olacak
bi kere kovid olduğunda hastanede serum taktıklarında böyle olmuştu bir ay yemedi içmedi ay yine böyle olur mu siz nasıl veriyorsunuz ilacı
Her şeyi denedik şırınga meyvesıyuna kayıp içirme üzerine makarna bile koydum bu sefer yemek te yemiyor ilaç diye ve tadı da iyi olanları aldım mesela ay çok yıprandım bir haftada heryer ilaç fırlatıyor her yer kusmuk onu geçtim çocuk perişan oldu çok kötüyüm