QueenMommm 4 ay 23, günlük yanımda çok güzel uyur mışıl mışıl ama beşiğe koyduğum gibi uyanır bide oda yapacaktım🤦🏼♀️ nasıl alıştırcam beşiğe
kuzey-21 QueenMommm 13 aylık oğlumu halâ alıştıramadım yanımda yatıyor. Beşiğe koyduğum zaman uyanır doğduğun da da sabaha kadar salladım hep. Ama yanımda mis gibi uyuyordu. Sanırım beşiği sevmedi 🤷♀️ Sizinki de sevmemiştir 😀
TiniminiKayra QueenMommm benim bebegimde gündüzleri asla beşikte uyumazdi sadece gece yatardi 5ay yatti ondada..tek kişilik yatağı vardi orada yatti sonra
Eylusunannesiii QueenMommm benm kizim besiginde cok guzel uyurdu taki hastalandiginda uyanamazsam ilgilenemezsem atesi cok cikar farkinda olamazsam diye surekli yanima alana kdar🙈 smdi asla besiginde yatmaz besikte benm odamda yani gündüzleri odasinda yatıyor ama gece bizimle😂
QueenMommm kuzey-21 bizim yatak daha rahat geldi galiba valla beşik hariç her yerde uyuyo😁 kocayla ayrı yatıyoruz artık
kuzey-21 QueenMommm bizde ilk başlar da ayrı yattık ezeriz diye. Ben aramıza yastık koyuyordum oğlumla sonra eşim bu böyle olmaz dedi geldi yanımıza 😂 şimdi 3 müz yatıyoruz keyiflerini de biliyorlar valla 😂
TiniminiKayra QueenMommm rahat edemiyodur belki yada kokunuza alışmıştır onun icin yatmak istemiyodur
Yanakkizim QueenMommm canim aynı aydayiz ama nereye koyarsan orda yatyor çok alıştırma yanına yeterki uyusun diye zor da olsa uyut kaldır besige koy
QueenMommm Yanakkizim valla doğduğundan beri neredeyse yanımda yatiyo artık uyusun diye yanıma alıyorum
TiniminiKayra QueenMommm büyük bi yatakta tek basina yatirmayo deneyin eğer uyursa Besikte rahat edemiyodur
Liyamomyy QueenMommm aynen öyle biz neler çekiyoruz bir gorseniz 😓😓 Allah’ım sağlık versin hepsine tabi
QueenMommm Yanakkizim olabilir 😁 canlandığı zaman direk mememi arıyo öyle uyuyo ah napcam ben bu kızla 😁🥰
QueenMommm Gul-42 valla koltuk yatak puset Bebek Arabası heryerde uyuyo iş beşiğe gelince yok anam uyanıyor hemen
QueenMommm TiniminiKayra uyuyo tek başına yatakta koltukta beşiğinde babynest var orda yatırıyorum acaba ondan mı rahat etmiyor