

kızlar oğlum 23 aylık olmak üzere. Bu zamana kadar hep bizim yatağımızın yanında kırmızı park yatakta yattı. Kendi odasında da diğer beyaz beşikten var. Odasını ayırmak istiyorum. Ama tırmanıp aşşa atlamaya çalışıyor. Bizle yatarken yatakları birleştiriyorduk. Direk bizim yatağa atlıyordu. Şimdi odasındayken nasıl yapıcam bilmiyorum. Sizler neler yaptınız?