Rumeysa28 Bu aşıya gidince illa kan sonuçlarını göstermek lazım mı sonradan kan sonuçlarını göstersek oluyomu 🤔🤔 bilgisi olan varmı
kuzey-21 Rumeysa28 sonradan da gösterebilirsiniz. Ben hemşireye yazdım aşı günü geçmesin yaptırıyım sonuçları sonra getireyim olur mu dedim olur dediler.
Fasulye12 Rumeysa28 sağlık ocağında kan örneği sabah alınıyormuş biz öğlen gittik yetişemedik haliyle, aşıyı yaptılar sonra tıp merkezinde tahlil verdik -aynı gündü sanırım - sonra sonucu götürdük
birtutamsac Rumeysa28 sonradan da olur öncesinde de oldu 😌 15 gün önce verdiğimz kan sonucu verdim ben bi daha canını yakmamak adına bir de aşı yaptırmak istemediğimi söylemiştm
ZeynepErva45 Rumeysa28 biz dokuz aylık açısına gittik geçen hafta öncesinde bişey dememişlerdi sadece bi ara kan tahlili yaptır dedi
Rumeysa28 Fasulye12 anladım teşekkür ederim bende hemşiremize bilgi vereyim o zaman olur derlerse öyle yaparım
fatma_erva Rumeysa28 Aşıdan önce kan mi verilmesi gerekiyor muş ki bizim de yarın aşımız var ama hemşire kan la ilgili birşey söylemedi ve ne için gerekliymis bilginiz var mı
Asafecrin Rumeysa28 1 yasında yaptırdım Bn testleri. Cocuk doktoru yapmadı 9 aylık iken küçüçük cocuktan nasıl kan aldirim dedi saglık ocakları cok biliyorsa kendi alsın dedi. 1 yaşında yaptrıdm o zmn gösterdim sonuçları
Rumeysa28 Asafecrin ımm anladım ooo öyle de bi kan alıyolar ki insanın ağzı açık kalıyo… Ben normal doğum yaptım taburcu olana kadar belkide 10 kere kan aldılar abartmıyorum neymiş laboratuvar a gidene kadar pıhtılaşıyomuş
Pnarr94 Rumeysa28 Merhaba sağlık ocağı hemşiresi bana 8. Ayında kan tahlillerini yaptır ve yumurta ver alerjisi var mı yok mu öyle gel dedi yumurta alerjisi varsa bu aşı vurulmuyormuş
Melike-Alya Bziimde yarın 9 aylık aşımız var 6 aylıkken hemşire gel dedi ama az önce bi postta 9 aylık aşı kaldırılmış diye duydum kızlar kaç kişi sağlık ocağına gitmiş vurmamışlar doğrumu bilgisi olan varmı
Sevimliayicik Melike-Alya bizim hemşire istersenin 9 ayda isterseniz 12 de yapalım dedim 12 tekrar vurucaz eğer 9 da yaptırırsanız dedi bende tercih etmedim tam yaşında yaptiricaz