Alisyamm malesef bende aynisiyim hatta ilk zamanlar bu hastalığın adını bilmezdim öleceğim sandım yigildim rengim sapsarı olunca evdekiler anladı çok kötü Allah’a şükür bana artık vurmuyor geldiği anda hissediyorum korkma birşey yok olmeyeceksin diyorum surdurmeden gidiyor